Wist u dat…. CAD2M een eigen Customer Portal heeft?


Wist u dat…. CAD2M een eigen Customer Portal heeft?

We merken dat sommige klanten ons CAD2M portal niet kennen. En dat is jammer, want hier vindt u nuttige informatie! U benadert het portal via my.cad2m.nl. Toegang is uitsluitend voor klanten met een actief onderhoudscontract, daarom wordt u bij de registratie gevraagd naar uw licentienummer.

Op het portal staat onder andere een FAQ-sectie, met de meest gestelde vragen aan onze helpdesk. Hier vindt u ook buiten de openingstijden van CAD2M een antwoord op uiteenlopende vragen. Daarnaast heeft het portal ook een online ticketsysteem: als u per e-mail of telefoon een vraag stelt aan onze helpdesk, wordt deze hier geregistreerd. Sterker nog: u kunt ook uw eigen ticket aanmaken! Deze wordt dan direct vanuit het portal in behandeling genomen.

JDL_2549_1.jpg

Nadat uw vraag is geregistreerd, kunt u de ontwikkelingen blijven volgen via my.cad2m.nl. Raadpleeg bijvoorbeeld wie de behandelaar van uw probleem is, of de huidige status van de ticket. Ziet u de status 'WOSA' voorbij komen? Dit staat voor 'Wachten Op Software Aanpassing'. Met andere woorden: het probleem is gerapporteerd aan SOLIDWORKS en zij zullen actie ondernemen. Als uw vraag of probleem is opgelost, wordt dit uiteraard persoonlijk aan u toegelicht. Maar daarnaast wordt het antwoord ook geregistreerd in de ticket. Dus loopt u op een later moment tegen dezelfde vraag aan, en denkt u 'hoe zat het ook alweer'? Raadpleeg dan uw ticket-historie en vindt de oplossing snel terug!

Nog niet geregistreerd? Maak dan vandaag nog een account aan via my.cad2m.nl.

Blogoverzicht