Support

Onze Helpdesk geeft elke werkdag van 8.30 tot 17:00 technische ondersteuning. Zij Lossen meer dan 70% van alle helpdesk vragen binnen 24 uur op. Meer dan 90% van onze klanten is tevreden en geholpen met de oplossing die onze helpdesk voorstelt. De CAD2M Klanten Portal geeft u 24/7 toegang tot uw openstaande tickets, FAQ en Tips&Tricks. Ook bieden wij hulp op afstand met een teamviewer app zodat u uw scherm kunt delen met een helpdesk medewerker, om zo samen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Contact

Onze helpdesk is bereikbaar via verschillende kanalen. U kunt een e-mail sturen aan onze technische support via helpdesk@cad2m.nl. Tevens kunt u uw vraag telefonisch stellen via 0314 377050 of via Whatsapp op nummer 06 83022420. Wist u trouwens dat u via de chat rechtsonder in uw scherm direct kunt spreken met een van onze support medewerkers? De helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 8:30u tot 17:00u.

SOLIDWORKS Installeren?

We hebben gemerkt bij onze klanten dat het proces van het installeren en configureren van SOLIDWORKS soms een uitdaging kan zijn. Daarom staan we klaar om u te begeleiden. Ook hebben we een installatie handleiding opgesteld die u door het installatie proces helpt. Download of open hieronder de SOLIDWORKS installatie instructies.

SOLIDWORKS update instructies

Deel uw scherm met onze helpdesk

Laat onze helpdesk uw probleem zien en wij proberen het met u zo snel mogelijk op te lossen. Download hieronder de teamviewer software en start een web-meeting met de CAD2M helpdesk medewerkers. Wij bekijken met u het probleem. Waar nodig nemen wij u scherm over om de oplossing voor uw probleem zo snel mogelijk te vinden.

Teamviewer

Deel uw bestanden met onze helpdesk

Laat onze helpdesk uw modellen inzien, zodat we snel de juiste oplossing kunnen vinden. Gebruik onderstaande button om uw bestanden direct via Wetransfer met ons te delen. Vul in de omschrijving uw ticketnummer in.

CAD2M Wetransfer